Dogs at Stockholm International Fairs



Kommentarer
Postat av: Canan

Yeey, bilder!Skönt att man inte ser så mycket utav mig :) Tack för idag. Det är alltid trevligt att ses!Kram

2009-12-13 @ 20:45:12
URL: http://www.helinn.se
Postat av: Tomas

Snygg kille skönt det gick bra, matte ser riktigt bra ut också!

2009-12-13 @ 20:58:30
Postat av: Ammi

Min lilla fina Pasha. Han är världens finste.



Tack Canan för att du fixade en så fin vovve. Och tack Caroline som förde oss samman

2009-12-13 @ 21:13:00
URL: http://happyhour.blogg.se/
Postat av: Robin

Hej igen!

missade att du fråga efter email. skrev in den nu så borde gå att maila mig under mitt namn.

Kul att det går bra för Pasha. har kollat bilderna från MH som Elin tog. Såg jättebra ut!

Om ni blir sugen på att åka norröver och ställa pashis så ska ni veta att jag gärna ställer honom! eller följer med och tittar ;P

har massa valp bilder som jag kan skicka över om ni vill.

God jul och gott nytt år!

2009-12-23 @ 00:55:46
Postat av: Robin igen

funka inte med mailen. så här kommer den

[email protected]

2009-12-23 @ 00:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0